توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
نویسندگان


 
واژه‌های قدرتمند

واژه‌های زیر به نظر بسیار کوچک و بی اهمیت می‌آیند، اما آن‌ها تاثیری فوق العاده روی دیگران می‌گذارند. اگر از قدرت واژه‌ها با مهارت استفاده کنید می‌توانید روی تصمیم گیری‌های دیگران تاثیر بگذارید.


۱- برای اینکه / به این دلیل که (واژه‌های مربوط به منطق)

با ترفند به کار بردن دلیل کاری، به راحتی می‌توان دیگران را قانع کرد. حتی اگر آن دلیل پوچ و واهی باشد. این روش به وسیله محققان در یک آزمایش بررسی شد و جواب مثبت گرفت.

در آن تحقیق، عده‌ای در صف کپی گرفتن ایستاده بودند و فقط ۷ درصد از آن‌ها در برابر درخواست اینکه «می شود من زودتر از شما کپی بگیرم، برای اینکه خیلی عجله دارم» مخالفت کردند.

۲- فقط (استفاده از این واژه به منظور کم اهمیت جلوه دادن)

استفاده از کلماتی مانند «فقط» و «صرفا» معمولا از اثر عبارت‌های منفی روی فرد مقابل کم می‌کند و احتمال اینکه او در برابر حرف‌هایی که می‌شنود، مقاومت کند بسیار کم می‌شود.

۳- هنوز (واژه‌های نشاندهنده امید)

اگر به جمله تان واژه «هنوز» بیفزایید (به طور مثال «من هنوز آن را نمی‌دانم»)، به طور خودکار اعتماد شنونده را به دست می‌آورید و این احساس را به او می‌دهید که برای رسیدن به چیزی، فقط به زمان بیشتری نیاز هست.

۴- آمار (در مورد مسائل علمی)

اگر برای تایید گفته هایتان از اعداد و آمار استفاده کنید، احتمال اینکه مخاطبان تان حرف هایتان را باور کند، بسیار افزایش می‌یابد. البته مراقب باشید استفاده بیش از حد از ارقام و آمار نتیجه عکس می‌دهد.

۵- دقیقا (استفاده از این واژه به منظور نشان دادن دقت)

اطلاعات دقیق، میزان اعتبار شما را بالا می‌برد تا جایی که طرف گفتگوی تان می‌تواند به آنچه که می‌گویید اعتماد کند.

۶- ما (ایجاد حس مشترک بودن)

این واژه باعث می‌شود که فرد مقابل تان با شما و ارزش هایتان احساس مشترک بودن نماید و راحت‌تر با گفته هایتان موافقت نماید.

۷- فورا (القاء ضرورت)

واژه‌های «سریع»، «بلافاصله» و یا «فورا»، درست مانند مواد مخدر عمل کرده و موجب واکنش مغز می‌شوند. در اسکن‌های مغزی معلوم شده که فقط شنیدن این واژه‌ها می‌تواند در ضمیر ناخودآگاه فرد، لذت ناشی از امید انجام کاری در زمان نه چندان دور را به وجود آورد و بدین ترتیب فرد خیلی زودتر قانع می‌شود.

۸- در عین حال (به روز بودن)

به کار بردن «در عین حال» یا «در ضمن» دانش فعلی تان و اینکه اطلاعات تان به روز است را نشان می‌دهد.

۹- نام (شخصی)

هیچ واژه‌ای نمی‌تواند به اندازه اسم خود فرد، مهارکننده باشد. معمولا نام افراد برای آن‌ها خوش آهنگ‌ترین اصوات هستند. با قرار دادن واژه «لطفا» کنار اسم فرد طرف گفتگوی تان، او را به تایید گفته‌های خود تشویق کنید.

۱۰- خوب (تعریف و تمجید)

وقتی از افراد تعریف و تمجید می‌شود، احتمال اینکه با صحبت طرف‌های گفتگوی خود موافقت کنند، حتی اگر آن صحبت‌ها با عقایدشان سازگاری نداشته باشند، بسیار افزایش می‌یابد.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.